DJECA - izazov učiteljima
Svaki pojedini učenik kojem predajemo ima nešto u svom životu što ga uistinu angažira – nešto što radi, nešto u čemu je dobar, nešto što ima angažirajuću i kreativnu komponentu.
Stoga... nas današnja djeca izazivaju, svoje učitelje, da se angažiramo na njihovom nivou, čak i s prastarim stvarima – stvarima koje mi smatramo važnima, npr. nastavnim programima.
I ako ne počnemo smišljati neke vraški dobre nastavne planove "igre" za naše učenike – i to vrlo brzo – svi će doći u školu noseći (barem u njihovim glavama) majicu koju sam nedavno vidio na klincu u NY "Ja nisam hiperaktivan, jednostavno ne slušam!"
Stoga, bok ja sam isključeni klinac u zadnjem redu sa slušalicama na ušima. Hoćeš li me danas zainteresirati ili ću umrijet od dosade ? Izbor je tvoj.
Marc Prensky: Zainteresiraj me ili ću umrijet od dosade, 2005.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |